הפצוע מבית שמש הגיע לישיבת המועצה וריגש את הנוכחים

    בנצי ליזרוביץ' 2 Comment on הפצוע מבית שמש הגיע לישיבת המועצה וריגש את הנוכחים
    12:43
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on שבדיה: הרב והשייח' גינו במשותף את פשעי השנאה והאנטישמיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע מרגש נערך היום במסגרת ישיבת מליאת מועצת העיר בית שמש, כאשר גיבורי הפיגוע ברמב"ש ג' התארחו בישיבת המועצה ושיתפו את הנוכחים בסיפור הפיגוע והנס הגדול בעדויות מפורטות מכלי ראשון.

    ראש העיר מר משה אבוטבול אמר כי העיר בית שמש כולה מודה להשם יתברך על הנס הגדול בסיכול הפיגוע, אשר כפסע היה בינו ובין אסון גדול וטרגדיה נוראה חלילה.

    "בנוסף להודאה להשם יתברך, עלינו להודות לשליחיו המדהימים, שוטרי תחנת בית שמש אשר בעוז רוחם גילו תושייה וחתרו למגע עד אשר פגעו וניטרלו את המחבלים" אמר ראש העיר.

    תושב השכונה אריאל בר אור שנכח באירוע מתחילתו וסייע לכוחות הביטחון בסיכול הפיגוע, סיפר כי המחבלים שוטטו בשכונה כבר שעה ארוכה לפני הדקירה, כאשר תושבי השכונה חושדים בהם ושומרים מהם מרחק, עד שהמחבלים ראו את ניידת המשטרה מגיעה ואז דקרו את אחד המתפללים.

    תושב השכונה מנחם קונשטט שנפצע בפיגוע בעת שבא להתפלל תפילת שחרית, שיתף את הנוכחים באירוע החמור שעבר עליו והשלכותיו והודה לבורא עולם על הנס הגדול אשר סכין המחבלים פגעה בו בין כלי הדם וניצל בנס.

    מפקד משטרת בית שמש סנ"צ שלומי טולידנו ציין את היקף הפעילות הרב של תחנת בית שמש בימים אלו אשר מספקים מענה רחב לצרכי הביטחון של העיר, כאשר היה ניתן להיווכח בכך גם בעת אירוע הדקירה ברמב"ש ג'.

    בסיום הטקס העניק ראש העיר יחד עם נפגע הדקירה האברך מנחם קונשטט, תעודת הוקרה ומדליית העיר בית שמש למפקד משטרת בית שמש סנ"צ שלומי טולידנו, ולשני שוטרי התחנה שסיכלו את הפיגוע, וכן לתושב השכונה מנחם בר אור שסייע בסיכול הפיגוע ובהצלת חייהם של תושבי השכונה.

    האברך מנחם קונשטט המחלים מפציעתו, הפתיע את שוטרי בית כאשר הביא אף הוא מתנה אישית לשוטרים שהצילו את חייו, והודה לראש העיר על ההזדמנות שניתנה לו לפגוש את מציליו ולהודות להם.

    תמונה 1 (44)

    תמונה 2 (42)

    תמונה 3 (32)

    תמונה 4 (22)



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ה ישמור ה ירחם אוי ואבוי ממש ממש ממש עצוב
      אין על בר אור חזק אתה כל הכבוד הצלת נפשות מישראל אשריך אחי אשריך

    2. 1

      על מה תעודת הוקרה? על זה שלקח להם חצי שעה להגיע?